ONLİNE KATALOG

ONLİNE KATALOG
Online Katolog için Resime Tıklayınız

Gelen siparişlerim��

Merhabalar,herkese kucak dolusu sevgiler öncelikle siparişlerim geleli 1 hafta oldu ama bir türlü fırsat buluta Yazamadim sizlere. Gelen ürünlerimi çok beğendim katalogda nasılsa gelenlerde aynen öyle oldu. Bütün ürünleri sahiplerine ilettim henüz bi şikayet almadım git gide. Ürünlerime daha bı kanım isiniyo valla insanlara daha kendimden emin satış yapıyorum. Gelen ürünlerimin resimlerini de çektim katolog çekimi ile gercegi arasındaki farkı kendiniz görün istedim....



















işte ürünlerim bunlar kampanya 4 te daha fazla siparişim var bunlar ilk işimdi şimdiki daha zengin ürün yelpazesine sahip:)) git gide hasılatı arttıram mı ne :)) Hepinizi kocaman kocaman öpüyorum sevgiyle kalın ....



KAMPANYA 4



İşte yeni kapağımız tamda baharın tadına varamadığımız  şu zamanlarda kapakta ki resim içimi açtı desem yeridir....Yeni kampanyamızda çok güzel ürünler ve kampanyalar var . Beni takip etmeye devam edin :)

Dore Fırsatları



Öncelikle tüm okuyuculara Merhaba :) yaklaşık 1 aydır Dore temsilciliği yapıyorum. Başta kendime ek gelir elde edebileceğim bir şeyler araştırırken Dore markası ile karşılaştım. Ürünlerini hiç bilmediğim bir marka ve kuruluştu nasıl olduysa birden elim temsilcimiz olun butonuna gitti ve bilgilerimi girerek üye oldum.Hemen o gün direktörüm aradı ve sistem hakkında detaylı bilgi verdi aklımdaki tüm soruları sordum ve denemenin bir zararı olmayacağını düşündüm.Yalnız bir eksik vardı ürünleri hiç bilmiyordum.Direktörüm ufak bir başlangıç paketi alarak ürünler hakkında bilgi sahibi olabileceğimi ve satamazsam geri iade edebileceğimi söyleyince içim biraz daha rahat etti. Ne kaybedebilirdim ki? 2 günde ürünlerim MNG kargo ile adresime teslim edildi. Hemen büyük bir merakla koliyi açtım. İlk yarattığı izlenim gayet güzel oldu bana.Ertesi gün büyük bir heyecanla ürünlerimi aldım kataloğumu aldım ve iş yerine gittim. Herkese tek tek ürünleri gösterdim tabi ürünler hakkında net bir bilgim yoktu biraz tereddütle sattım ürünlerimi ama kullananlardan şuana kadar olumsuz bir yorum almadım.:)) bu güzel bir şey... E tabi durum böyle olunca daha bir güven geldi bana daha bir şevkle ürünleri pazarlamaya başladım. ilk kampanyam olmasına  ve bitmesine 10 gün kalmasına rağmen çok sayıda ürün sattım. İlk siparişlerimi bugün itibariyle vermiş bulunuyorum.1-2 gün içinde siparişlerim elime ulaşır.Tüm ürünler hakkında deneyimlerimi sizlerle dürüstçe paylaşacağıma emin olabilirsiniz.Şimdi sizlere birebir elime geçen ürünler hakkında bilgi vermek istiyorum.







                               
Bu iki deodorant bayan ve bay kokuları kalıcılıkta gayet iyi tabi koku tene ve zevke göre farkılık gösterebilir.Benim tarzım olmadığı için çok sevmedim ama çok beğenip alan oldu.



                             
BU iki koku elime tester olarak geldi özellikle amor di fiore nin  kokusu çok etkileyici şimdiden 6 tane siparişim var. inanılmaz güzel ve kalıcı. larive ise çok daha fresh bir koku.

                                    


305 femme bayan kokusu kadınsı ve sexy bir koku. erkek için olan parfümü bana biraz ağır geldi ama erkek teninde nasıl durur orasını deneyip görmek lazım.

                           



26 şubat-25 mart kampanya 3D maskarayı alana tekli far 3,90 tl şeklinde satıştaydı maskarayı ve farı kendim için ayırdım maskara kirpiklerini uzatmak isteyenler için ideal ,bu resimde farın rengi biraz koyu kalmış daha canlı bir mavi rengi var şuan memnunum.Tavsiye ederim bu iki ürünü.




Bu kremler 3 çeşit üçü  elime ulaştı 1 alana 2 hediye kampanyası vardı.Alan kişi şuan memnuniyetsizlik belirtisi göstermedi. kremin yanında gördüğünüz ruj kalıcı özelliğe sahip,renkleri çok canlı rujlarda yaşadığımız değişik tat ve koku  sorununa bu rujda  rastlamadım.


ilk yazım olduğundan acemiliğime gelmiş olabilir.Aklınıza takılan sorular olursa elimden geldiğince cevap vermeye çalışıcam.şimdilik hoşça kalın :))))